تأکید فرماندار قرچک بر مدیریت انرژی و صیانت از حقوق مصرفکنندگان در شورای اداریط
فرماندار شهرستان قرچک در نخستین جلسه شورای اداری شهرستان با تأکید بر ضرورت تکریم اربابرجوع، پیگیری اعتبارات ادارات و دستگاهها، مدیریت مصرف انرژی و استمرار نظارت بر بازار، خواستار هماهنگی بیشتر ادارات و دستگاههای اجرایی شهرستان در راستای ارتقای کیفیت خدمترسانی به شهروندان شد.
۱۳ خرداد ۱۴۰۵ ۱۱:۵۰