با هدف اطمینان از ثبات بازار و جلوگیری از نوسانات قیمتی،بازدیدهای میدانی از بازار شهرستان نمین با حضور فرماندار و مسئولان دستگاههای اجرایی ذیربط برگزار شد.
شهر اردبیل همچنان شاهد حضور گسترده و پرشور مردم در اجتماعات است ؛ حضوری که با گذشت بیش از هشت هفته از آغاز جنگ تحمیلی، نهتنها کاهش نیافته بلکه با انسجام و صلابت بیشتری همراه است.
جمعیت هلالاحمر نهادی اثرگذار و خدمترسان است که در طول سال، بهویژه در شرایط دشوار جنگ، زلزله، سیل و سایر بلایای طبیعی، با حضور امدادگران و نیروهای داوطلب، منشأ خدمات فراوانی بوده است.
هفته معلم فرصتی برای قدردانی از زحمات این قشر زحمت کش و مقدس جامعه است.به همین مناسبت مدیرکل صدا و سیما هم برای پاسداشت مقام این عزیزان در چند شهرستان به دیدار چند تن از معلمان رفت و از رحمت هایشان قدردانی کرد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل گفت: طی ایام جنگ تحمیلی سوم ۲۶ هزار تن انواع کالاهای اساسی و نهادههای دام و طیور از محل گمرکات وارد این استان شده و در این مدت بیش از ۸۰ میلیون دلار کالا هم صادر شده است.
سرپرست اداره کل دامپزشکی استان اردبیل در خصوص خطر شیوع بیماری تب خونریزی دهنده کریمه کنگو همزمان با فرارسیدن فصول گرم سال و رشد و نمو و فعالیت کنهها، هشدار داد.
به دنبال وصول گزارش مردمی به دادستانی مرکز استان مبنی بر قمار حرفهای شبانه در یک واحد قهوهخانه واقع در هسته مرکزی شهر اردبیل، طی عملیات مامورین پلیس اطلاعات و امنیت عمومی، محل مورد نظر شناسایی و پلمب شد.
ادارهکل حفاظت محیط زیست اردبیل در پی گزارشهای مردمی مبنی بر احتمال تخریب در حاشیه تالاب شورابیل، مراقبتهای زیست محیطی در محدوده این زیستگاه را تشدید کرد.
فرماندار اردبیل با اشاره به هدفهای طرح جوانی جمعیت و لزوم اقدام عملی دستگاهها در راستای تحقق هدفهای این حوزه، بر لزوم توجه به منشور حقوقی خانوادهها تاکید کرد.
هفتادمین شب هم، خیابان های شهر اردبیل، صحنه خلق حماسه مردمی بود. تاب آوری در سختی ها و اتحادِ ناگسستنیِ ایرانِ اسلامی، هر شب، در فریادِ اردبیلی های انقلابی، به دنیا مخابره می شود.
جهاد کشاورزی استان اردبیل به باغداران استان توصیه کرد: برای بهبود کیفیت میوه و کاهش اثرات تنشهای محیطی نسبت به تغذیه باغات و تأمین عناصر غذایی در اوایل بهار توجه ویژه داشته باشند.
جریان تعلیم و تربیت با وجود محدودیتها و تهدیدها متوقف نشده و نظام آموزشی به همت معلمان دلسوز توانسته با استفاده از بسترهای مختلف، مسیر آموزش را ادامه دهد.
پویش نذر آموزش با همت معلمان در مناطق مختلف استان اردبیل در حال اجراست.آموزگارانی که به آموزشِ مجازی اکتفا نکردند، دل به مکانِ امنِ مساجد زدند تا سنگرِ علم آموزیِ دانش آموزان را پربارتر کنند.