پخش زنده
امروز: -
عوامل راهداری در خردادماه محورهای کوهستانی شهرستان اشنویه ، راههای مرزی و عشایری (ایلراه)را بازگشایی می کنند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مهاباد ، رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای اشنویه گفت: راهداران در این فصل از سال (خردادماه) با ادوات سنگین راهداری (بلدزر و لودر) در محورهای کوهستانی شهرستان اشنویه ، راههای مرزی و عشایری (ایلراه)را بازگشایی می کنند.
جلال پاسی افزود : در این عملیات برفروبی که تا اوایل تابستان ادامه دارد، عوامل راهداری تودههای بزرگ برف انباشت شده را در مسیر جاده های خاکی در مناطق کوهستانی جابجا می کنند.
رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای اشنویه اضافه کرد : برفروبی در این مناطق کوهستانی با توجه به شیب زیاد با سختیهای زیادی همراه است و در برخی مسیرها ارتفاع برف به چندین متر می رسد و حتی راهداران در تعدادی از مسیرهای مجبور به ایجاد تونل های برفی میشوند. پاسی تصریح کرد : راهداران حدود سه ماه است در این منطقه مرزی مشغول بازگشایی و برفروبی این مسیر هستند و تلاش آنان تا تیرماه ادامه خواهد داشت.