پخش زنده
امروز: -
رئیس سازمان مدیریت پسماندشهرداری بجنورد ازچهارمین طرح تشدید زندهگیری سگهای پرسه زن توسط اکیپ زندهگیری سازمان از طریق سامانه ۱۳۷ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی ، فرزادی گفت: طرح تشدید زنده گیری سگهای پرسه زن در ساعات ۱۲:۰۰ الی ۵:۰۰ بامداد و۱۴:۰۰ الی ۱۶:۰۰ عصر در محلات خیابان منبع آب، شهرک شاهد، خیابان طالقانی غربی، کوچه شهید موسوی (شیرآب) و سطح شهرصورت گرفت و در مجموع ۱۰ قلاده سگ پرسه زن بالغ و نابالغ جمع آوری شد.
وی بیان کرد: همشهریان میتوانند از طریق تماس با سامانه ۱۳۷ شهرداری و یا شماره تلفن ۳۲۲۴۸۹۰۰ نسبت به اطلاع رسانی سگهای پرسه زن به این سازمان اقدام کنند.
فرزادی گفت: چنانچه همشهریان بخواهند اقلام و مواد غذایی برای سگهای مرکز بدهند از طریق تماس با شمارههای مذکور هماهنگی لازم را انجام دهند.