ساعات کاری ادارات، بانکها، شهرداریها و نهادهای عمومی در کهگیلویه و بویراحمد از ساعت ۷ تا ۱۳ تعیین شد.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری گفت: بنا به ابلاغ بخشنامه سازمان اداری و استخدامی کشور به تمامی دستگاههای اجرایی، ساعات کاری ادارات، بانکها، شهرداریها و نهادهای عمومی از ۲۶ اردیبهشت تا ۱۵ شهریور سال جاری از ساعت ۷ تا ۱۳ تعیین شد.
سید مسعود حسینی، افزود: این بخشنامه با استناد به مصوبه شماره ۱۱۷۷۴ مورخ ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۵ هیئت وزیران و با هدف مدیریت بهینه مصرف انرژی، حفظ پایداری شبکه سراسری برق و همچنین تأمین آسایش عمومی و استمرار خدماترسانی دستگاههای اجرایی ابلاغ شده است.