پخش زنده
امروز: -
مدیر عامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری از ثبت و رسیدگی به بیش از ۱۲۴هزار پیام در سامانه امداد گاز ۱۹۴ از ابتدای امسال خبر داد.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز چهارمحال و بختیاری،
جهانبخش سلیمیان، گفت: از ابتدای امسال، بیش از ۱۲۴ هزار تماس با سامانه امداد گاز ۱۹۴ برای انجام خدمات مختلف از جمله راهنمایی به امور مشترکین، انفجار، آتش سوزی، نصب کنتور، برخورد با شبکه گاز، نشت گاز از رگولاتور، صدای ناهنجار از رگولاتور و توسط پستهای امداد سراسر استان دریافت شده است.
مدیر عامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری افزود: پاسخ به سوالات شهروندان و مشترکین شرکت گاز این استان همواره دغدغه این شرکت بوده واز آنجایی که رعایت نکردن مسائل ایمنی در حوزه گاز صدمات مالی و جانی جبران ناپذیری بر جای میگذارد، این مرکز پل ارتباطی مردم با شرکت گاز است که با پاسخگویی به سوالات و مشکلات مردم در حال خدمت رسانی به آنان است.
وی افزود: نحوهی پاسخگویی بدین صورت است که هر فردی در تماس با این مرکز، بر اساس ضرورت و نوع سوال و مشکل خود در کمترین زمان و بهترین صورت ممکن راهنمایی میشود. برخی مشکلات و سوالات با راهنمایی اپراتورهای مستقر در مرکز به صورت شفاهی پاسخ داده میشود، اما در برخی موارد نیاز به اعزام نیروهای امدادی در محل حادثه است. تا بتوانیم بهترین خدمات و با کیفیت بالا، ایمن، پایدار در حداقل زمان ممکن به آحاد مختلف جامعه عرضه شود.